Behandelingen

Als tuina therapeut kijk ik naar de totale (energie) balans van het lichaam. Iedere klacht en ieder lichaam is anders. Een behandeling wordt dan ook altijd volledig aangepast op wat uw lichaam nodig heeft.

Ons aanbod

De juiste behandeling voor jou

Tuina/acupressuur

Tuina stimuleert het zelfherstellend vermogen van je lichaam, waardoor de behandeling zowel preventief als genezend kan zijn.

Kindertuina/acupressuur

Kindertuina verhelpt niet alleen de symptomen, maar kan het lichaam van u kind versterken en toekomstige klachten voorkomen.

Cupping

De cups worden gebruikt om afvalstoffen in diepere spieren en in diepere lichaamsweefsels naar het huidoppervlak te trekken, waardoor ze gemakkelijk kunnen worden afgevoerd. Het afvoeren van afvalstoffen heft blokkades op.

Ooracupunctuur

Is een moderne ontwikkeling binnen de acupunctuur. Wordt ter ondersteuning van een tuina behandeling gebruikt, werkt vooral op pijnklachten, trauma, angst, verdriet, stoppen met roken.

Stoppen met roken

Door het aanprikken van specifieke ooracupunctuurpunten zal u minder last hebben van ontwenningsverschijnselen, stress en agitatie wordt onderdrukt en wordt uw wilskracht gestimuleerd waardoor volhouden makkelijker wordt.

NADA Protocol

Is een specifieke van ooracupunctuur.  Vooral bij het behandelen van alle vormen van verslavingen, trauma, en het verminderen van stress en angst. Het helpt in het minderen van de symptomen, is preventief tegen hervallen.

Moxatherapie

Moxatherapie is een behandelmethode binnen de traditionele Chinese geneeskunde waarbij een medicinaal kruid (bijvoet) in de vorm van kleine kegels of een staaf wordt verbrand. Het heeft een positieve werking bij mensen met pijnklachten.

Therapeutische gezondheidsmassage

Een gezondheidsmassage geeft een wonderbaarlijk effect op het zenuwstelsel en afweersysteem. Een moment voor jezelf, even tot rust komen, je lichaam een boost geven, pijnklachten verlichten, meer energie.